Travelikum

Honismeret és borismeret – új arculatot kaptak a magyar borrégiók

2021. szeptember 23. - Travelikum

A nyárral nem ér véget a turizmus, az ősz beköszöntével új kalandok várnak ránk: Magyarország méltán híres borrégiói változatos élményeket tartogatnak, most pedig megújult arculattal csalogatják a hazai és a külföldi ínyenceket. Bortúránk megszervezéséhez immár sokkal több információt érhetünk el, köszönhetően a megújult bor.hu-nak, amely gazdag tartalommal és praktikus funkciókkal segíti tájékozódásunkat.

1_46.jpg

Forrás: https://www.pexels.com/hu-hu/foto/alkohol-allo-kep-bor-bor-orszag-290316/

Borvidéki túratippek

Idén ősszel új szemmel fedezhetjük fel Magyarországot, és még jobban megismerhetjük, milyen élményeket kínálnak hazánk borvidékei. A Magyarország borrégióit népszerűsítő kampány elemeivel az óriásplakátokon, a nyomtatott és online felületeken, illetve a közösségi médiában is találkozhatunk majd a következő hetekben. A kampány keretében elkészült imázsfilm pedig a boron, gasztronómián és borvidékeken keresztül inspirál új helyek felfedezésére, amely online és televíziós csatornákon is látható lesz. 

A borturizmus egyre összetettebb élményeket kínál és egyre nagyobb szerepet játszik hazánk turizmusában, hiszen a gasztronómiának kiemelkedő szerepe van az országimázs-formálásban. Ennek mentén megújult a borvidéki utazások népszerűsítését szolgáló bor.hu is, melynek segítségével megszervezhetjük boros utazásainkat: borvidéki túratippek, eseménynaptár, ajánlott borászatok, hiszen a borászatkereső segítségével már csaknem 370 hazai borászat közül válogathatunk. Az oldalon megtudhatjuk a legfontosabb tudnivalókat minden egyes borvidékről, emellett pedig megismerhetjük a jellemző szőlőfajtákat, borstílusokat, földrajzi adottságokat.

Új arculat, bevált ízek

Az arculat nem teljesen új keletű, hiszen a 2019-ben bemutatott közösségi magyar bormárkán – Magyar Bor, Személyesen – alapszik. Az új logókat, szlogeneket, valamint üzeneteket minden magyar borászat szabadon használhatja, feltüntethetők a pincészetek helyszínén, nyomtatványaiban, online felületein és a rendezvényeken. Az új arculat alapján készült borturisztikai kiadványok és térképek szintén a bor.hu weboldalán érhetőek el, nyomtatott formában pedig a Tourinform hálózat irodáiban lehet őket beszerezni. A magyar borvidékeket felölelő 6 borrégió egységes logika mentén kapott itthon és a nemzetközi piacon is jól kommunikálható, az adott régió jellegzetességeit erősítő arculatot. A hat borrégió az alábbi szlogeneket kapta[1]:

Balaton borrégió: Pezsgés, borok, vitorlák és Te személyesen

Duna borrégió: Ízek, borok, pincefalvak és Te személyesen

Felső-Magyarország borrégió: Hegyek, borok, történelem és Te személyesen

Felső-Pannon borrégió: Hit, bor, kultúra és Te személyesen

Pannon borrégió: Völgyek, borok, napfény és Te személyesen

Tokaji borrégió: Dűlők, borok, örökség és Te személyesen

 

 

 

[1] https://mtu.gov.hu/cikkek/a-borturizmus-all-az-szi-kampany-fokuszaban-2452

A bejegyzés trackback címe:

https://travelikum.blog.hu/api/trackback/id/tr3816698522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása