Travelikum

Arany Delfin díjat zsebelt be a Magyar Turisztikai Ügynökség kampányfilmje

2020. december 16. - Travelikum

A Budapest 365 imázsfilm hatalmas sikert aratott a 2020-as évi Corporate Media & TV Awards nemzetközi versenyen, a kiemelkedő alkotást Arany Delfin díjjal jutalmazták, amely az egyik legnagyobb elismerés a szakmában. A fővárosunkat bemutató kisfilmben olyan ikonikus helyszínek és nevezetességek kaptak helyet, mint a Lánchíd, a Budai Vár, a Gellért fürdő, az Andrássy út, a Gundel Étterem, a Szent István Bazilika vagy a Parlament.

Forrás: https://mtu.gov.hu/cikkek/arany-delfin-dijat-kapott-a-magyar-turisztikai-ugynokseg-2063

Cannes Corporate Media & TV Awards

2010 óta minden évben megrendezésre kerül a Cannes Corporate Media & TV Awards díjátadó esemény, amely keretében, a világon legjobbnak ítélt vállalati filmeket, online média produkciókat és dokumentumfilmeket díjazzák különböző kategóriákban. Ez az egyetlen a vállalati film fesztiválok közül, amelyet az egyik leghíresebb filmközpontban, Franciaországban, Cannes-ban tartanak. A nemzetközi versenyen filmgyártók, ügynökségek, TV csatornák, de akár tanulók is megmérettethetik tudásukat.

A verseny évről évre egyre nagyobb népszerűségnek örvend, mára már az összes kontinensről érkeznek a magas minőségű, innovatív alkotások, amelyeket egy kiemelkedő szakmai zsűri értékel, köztük Oscar- és Emmy-díj nyertesekkel. Az Arany, Ezüst, Fekete, Kék és Fehér Delfin trófeákat minden évben ősszel egy ünnepélyes díjátadó rendezvényen adják át, amelyre az egész világból érkeznek iparági szakemberek, média képviselők, illetve zsűri tagok. Az idei évben, a koronavírus-járvány miatt, a hivatalos „vörös szőnyeges” esemény elmaradt, a szervezők külön-külön értesítették a győzteseket és juttatták el számukra az elismeréseket.[1]

Budapest 365 imázsfilm – Spice of Europe kampánysorozat

A 2020-as cannes-i Corporate Media & TV Awardsra 844 különböző alkotás érkezett a világ minden tájáról, melyeket egy 61 fős, nemzetközi filmes szakemberekből és rendezőkből álló zsűri értékelt. A beérkezett pályázatok közül 136 művet választott ki a zsűri, amelyek kiemelkedtek a többi közül és díjat érdemeltek.

Turisztikai film kategóriában idén a Magyar Turisztikai Ügynökségnek sikerült megnyernie az Arany Delfin díjat, amely az egyik legkiemelkedőbb szakmai elismerés, amit egy vállalati filmes alkotás kaphat. A Budapest 365 imázsfilm a Spice of Europe kampánysorozat részeként, Damokos Attila rendezésében készült el idén júniusban, alapkoncepciója pedig fővárosunk bemutatása, mint négy évszakos turisztikai célállomás. A forgatás egy teljes éven át zajlott, a nyári, tavaszi, őszi és téli felvételeknek köszönhetően a filmben ugyanúgy megjelenik a Városligeti műjégpálya és az Andrássy út karácsonyi díszkivilágításban, mint a nyári fesztiválok felejthetetlen hangulata, az ikonikus Sziget Fesztivál képsoraival. Budapest egy univerzális desztináció, ahova az év 365 napjának bármelyik percében érdemes ellátogatni.

Budapestet leghitelesebben az itt élő emberek tudják bemutatni, hiszen senki sem ismeri jobban a várost és azokat az autentikus helyeket, amelyek a legnagyobb élményt és felejthetetlen pillanatokat tudnak nyújtani a turisták számára, így a filmben kizárólag budapesti lakosok szerepelnek.[2]

Budapest 365 kampányfilm, amelyet mostanra több mint 13,5 millió ember tekintett meg, az alábbi linken nézhető meg:

Spice of Europe nemzetközi kampány

2018-ban a Magyar Turisztikai Ügynökség a Graphasellel közösen alkotta meg a Budapest fókuszú nemzetközi turisztikai kampányt, amelynek fő szlogenje a Spice of Europe, elsődleges célja pedig 2030-ra elérni az évi 50 millió vendégéjszakát, illetve megközelíteni a környékbéli legfőbb konkurensek idegenforgalmi számait.

A kampány keretében többek között készült egy új Budapest-logó, új weboldal, kreatív tartalmak, illetve több imázsfilm is, amelyek fővárosunk sokszínűségét hivatottak bemutatni a nagyközönség számára. Történelmi örökség, kiemelkedő építészet, színes kulturális kínálat, egyedülálló gasztronómiai élvezetek, tehetséges divat- és designipari tervezők és utánozhatatlan éjszakai pezsgés várja az idelátogató turistákat az év egészében.[3]

 

 

 

 

[1] https://www.cannescorporate.com/en/index.php

[2] https://mtu.gov.hu/cikkek/arany-delfin-dijat-kapott-a-magyar-turisztikai-ugynokseg-2063

[3] https://welovebudapest.com/cikk/2018/5/14/budapest-spice-of-europe-uj-imazsfilm-viszi-hirunket-a-nagyvilagban

A bejegyzés trackback címe:

https://travelikum.blog.hu/api/trackback/id/tr1516345294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása