Neked egy finom fogás, együtt viszont összefogás
A koronavírus következtében különösen nehéz helyzetbe került a vendéglátó szektor. Bár a helyszíni fogyasztás helyetti házhozszállítással többnyire fent tudják tartani magukat az éttermek, a forgalomcsökkenést szinte egy vendéglátóipari egység sem tudta elkerülni. A Szentkirályi Magyarország egy online médiakampánnyal buzdítja az étterembe járók közösségét, hogy fogjanak össze a kedvenc helyeik érdekében, és ételrendeléssel támogassák fennmaradásukat.
forrás: https://www.pexels.com/hu-hu/foto/ferfi-emberek-technologia-munka-4393426/
A médiakampány keretében online jelenlétet, azaz nagymértékű láthatóságot biztosít a cég kiemelt partnereinek, melynek célja, hogy átfogóan bemutassa a kezdeményezésben résztvevő éttermeket és népszerűsítse az életrendelés lehetőségét.
„A járvány kitörése óta azon dolgozunk, hogy a rendelkezésünkre álló eszközökkel támogassuk azokat, akiknek a leginkább szükségük van a segítségre. Tavaly március óta rendszeresen adományozunk ásványvizet kórházaknak – köztük elsődlegesen járványkórházaknak –, mentőszolgálatoknak, idősotthonoknak és önkormányzati intézményeknek. A most induló kampányunkkal HoReCa-partnereink fennmaradását biztosító ételrendelésre buzdítunk mindenkit, hogy a járvány végével újra kinyithassanak, és azt tehessék, amiben a legjobbak: felejthetetlen élményeket kínáljanak a vendégeiknek” – mondta el Balogh Levente, a Szentkirályi Magyarország elnöke és tulajdonosa.
forrás: https://www.nbcnews.com/better/lifestyle/9-tips-make-your-pizza-habit-healthier-according-nutritionist-ncna968811
A vendégeknek a korlátozások ideje alatt sem kell lemondaniuk a gasztronómiai élvezetekről, hiszen ugyanazt a minőséget fogyaszthatják biztonságban, az otthonukban. A különleges éttermek házhozszállítási lehetőségeiről itt írtunk korábban.
A készülő kampányra nagy szükség van a jelenlegi körülmények között, hiszen a vendéglátóhelyek csak úgy élhetik túl ezt a nehéz időszakot, ha a hűséges vendégek továbbra is rendelnek tőlük.
„Az éttermi élményt nem csak az ételek, hanem az ott dolgozók és a helyszín atmoszférája határozzák meg közösen. A kampány során a vállalat ezt a három elemet mutatja meg egységes kreatívokon keresztül, és arra hívja fel a figyelmet, hogy jelenleg az ételrendeléssel segíthetünk, hogy a jövőben a másik kettő is fennmaradjon. A négy hetes online kezdeményezésben részt vevő budapesti és vidéki vendéglátóhelyeket bemutató grafikák a közösségi oldalokon hirdetések formájában jutnak el a vásárlókhoz: ezekre kattintva az összefogásra létrehozott oldalra jutnak, ahol a kezdeményezésben részt vevő éttermek listáját és az egyes helyszínek rendelési lehetőségeit találják” – olvasható a közleményben.
https://www.szentkiralyi.hu/osszefogas/
forrás: kreativ.hu